Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 7.2.2022 alkaen

 

Uninen siili -verkkokaupan tuotteita ja palveluita myy Tmi Jenni Hänninen y-tunnus: 3157322-3. Tuotteita ja palveluita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteiden ja palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Uninen siili pidättää oikeuden hintojen ja toimitusehtojen muutoksiin.

 

Tilaaminen ja asiakassopimus

Tuotteet tai palvelut tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. 

 

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksaminen

Tuotteiden tai palveluiden maksaminen tapahtuu tilauksen yhteydessä verkkokaupan kautta.

Verkkokaupassa maksutapana on korttimaksu Stripe-palvelun kautta (www.stripe.com). Voit maksaa käyttämällä Visa, MasterCard tai American Express -kortteja (debit, credit ja electron).

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen kassapalvelussa tapahtuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

 

Tuotteen toimittaminen

Lähtökohtaisesti verkkokaupassa myytävät oppaat toimitetaan heti ostoksen jälkeen asiakkaan suoritettua maksun.

 

Henkilökohtaisten tuotteiden ja palveluiden (kuten henkilökohtainen päiväunirytmi tai henkilökohtainen unisuunnitelma) toimitusaika on 1-3 arkipäivää täytettyjen taustatietojen toimittamisesta/puhelun ajankohdasta olettaen, että täydentäviä tietoja asiakkaalta ei vaadita. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian sähköpostitse. Huomioithan, että henkilökohtaiset tuotteet ja palvelut tulee olla maksettuina, ennen kuin Uninen siili aloittaa niiden työstön.

Muiden tuotteiden toimituksen hoitaa Posti Oyj. Toimitusosoitteen tulee olla Manner-Suomessa, tilauksia ei toimiteta ulkomaille. Asiakas vastaa siitä, että hänen tilauksellaan ja asiakastiedoissaan antamansa tiedot ovat oikein.

 

Tuotteen mahdolliset toimituskulut maksetaan tilauksen maksamisen yhteydessä. Toimituskulut voivat muuttua kampanjoista riippuen. Toimituskulut ovat normaalisti 5,90 €.

Peruutus- ja palautusoikeus

Digitaalisilla tuotteilla (oppaat, luennot, verkkokurssit, henkilökohtaiset unisuunnitelmat ja muut digitaaliset tuotteet) ei ole palautusoikeutta.

Uninen siili pidättää oikeuden peruuttaa useamman osallistujan palvelun, jos osallistujia ei saada tarpeeksi. Uninen siili ilmoittaa mahdollisesti peruutuksesta osallistujille mahdollisimman pian ennen palvelun alkua.

Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tämä 14 päivää alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

 

Liitä palautuksen mukaan tilaajan tiedot ja tilausnumero.

 

Hyvitys tehdään 14 vuorokauden kuluessa, kun Uninen siili on vastaanottanut myyntikuntoisen tuotepalautuksen. Hyvityksestä lähetetään erillinen ilmoitus sähköpostilla. Palautuskulut ovat 3,90€, eli Uninen siili hyvittää tämän jälkeen jäljelle jäävän summan.

 

Asiakkaan tulee välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta tarkistaa tilauksen kunto ja tilatut tuotteet. Viallisen tai virheellisen tuotteen osalta ota yhteys Uniseen siiliin mahdollisimman pian (info@uninensiili.fi tai 0401712115).

Asiakas voi peruuttaa varaamansa puheluajan (unipuhelut) maksutta, kun peruutus tehdään vähintään 48 tuntia ennen puheluaikaa. Jos peruutus tehdään tämän jälkeen, veloitetaan peruutuksesta 50% palvelun hinnasta.

 

Unisuunnitelman tai unisuunnitelman tuella voi perua maksutta, kun peruutus tehdään vähintään 48 tuntia ennen suunnitelman läpikäymiseksi varattua puheluaikaa. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50% palvelun hinnasta.

Ongelmatilanteet

Otathan ongelmatilanteissa mahdollisimman pian yhteyden Uniseen siiliin joko sähköpostitse info@uninensiili.fi tai puhelimitse 0401712115. Mainitsethan yhteydenotossa tilaajan tiedot, tilausnumeron ja reklamaation aiheen.

 

Ladattavien digitaalisten tuotteiden erityisehdot

 

Asiakkaalla on oikeus käyttää lataamaansa tuotetta tietokoneellaan tai mobiililaitteella, sekä tulostaa tuote omaan käyttöönsä. Tuotteet on suojattu tekijänoikeuksin (oikeuksien haltija on Jenni Hänninen/Uninen siili), eikä asiakas saa jakaa tai levittää tuotetta missään muodossa eteenpäin.

Muita ehtoja

Unisuunnitelma jälkituella -pakettiin kuuluvat seurantapuhelut on käytettävä 3 kuukauden sisään aloituspuhelusta (suunnitelman läpikäynti).

Jos osapuolten kesken sovitaan unipuheluajan siirtämisestä myöhemmälle, tulee unipuhelu käyttää 3 kuukauden sisällä alkuperäisestä varatusta unipuheluajasta.

Palvelun tai tuotteen ostaja (asiakas) ja palvelun tai tavaran tuottava myyjä (Uninen siili) sitoutuvat noudattamaan näitä ehtoja 

 

Uninen siili pidättää oikeuden muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

 

Uninen siili ei korvaa välillisiä vahinkoja tai ylivoimaisesta esteestä johtuvia vahinkoja.

 

Uninen siili ei vastaa teknisten vikojen, huoltojen tai asennustöiden aiheuttamista katkoksista, tietoliikennehäiriöistä eikä niistä mahdollisesti aiheutuvasta tiedon viivästymisestä, muuttumisesta tai katoamisesta aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista.