Palveluehdot

Palvelun toteuttaa Tmi Jenni Hänninen (Uninen siili), y-tunnus: 3157322-3. Palveluita voivat ostaa vain täysi-ikäiset yksityishenkilöt Suomessa. Asiakkaan tulee antaa palvelua tilattaessa oikeat ja täydelliset yhteystiedot. Nämä ehdot on laadittu 22.2.2021 Espoossa. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden ehtojen muuttamiseen.

Asiakassopimus unikonsultaatiosta tulee voimaan, kun siitä sovitaan kirjallisesti (sähköpostilla, Instagramissa tai Facebookissa). Jos sopimus syntyy puhelimitse, lähetetään siitä vahvistus aina kirjallisesti, esim. Sähköpostilla tai tekstiviestillä. Sopimuksen osapuolina ovat palveluntarjoaja (Uninen siili) ja palvelun ostaja (Asiakas). Sopimalla unikonsultaatiosta sitoutuvat molemmat osapuolet noudattamaan näitä ehtoja.

Sopimus unikonsultaatiosta voi olla joko kertaluonteinen tai määräaikainen. Kertaluonteisia sopimuksia ovat henkilökohtainen unisuunnitelma ilman jälkitukea, vastasyntyneen unikonsultaatio ja unipuhelu. Sopimus, johon sisältyy asiakkaan tukeminen unisuunnitelman toteuttamisessa on määräaikainen sopimus. Tällaisen jälkituen aikana palveluntarjoaja auttaa ja neuvoo Asiakasta, yleensä puhelimitse 7-14 vuorokauden ajan. Riippumatta siitä, käyttääkö Asiakas tätä jälkitukea ja miten paljon, katsotaan palvelu toimitetuksi määräajan umpeuduttua.

Asiakkuus on henkilökohtainen. Unikonsultaatiosta saatuja tietoja tai materiaaleja ei saa kopioida eikä levittää kolmansille osapuolille. Materiaalit ovat Unisen siilin omaisuutta ja ne on suojattu tekijänoikeuslaeilla.

Palvelujen sisältö ja niiden hinta on määritelty verkkosivuilla (uninensiili.fi) tai Instagramissa/Facebookissa. Palvelun toimitusajankohta sovitaan yhdessä Asiakkaan kanssa. Jos Asiakkaan kanssa sovitaan mukautetusta palvelusta, sovitaan sen hinta ja sisältö kirjallisesti.

Konsultaatio maksetaan etukäteen Unisen siilin verkkokaupassa tai laskulla.  Laskulla on 7 päivän maksuaika ja myöhästyneistä maksuista peritään viivästyskorkoa viivästyskorkolain mukaisesti.

Asiakkaalla on oikeus muuttaa tilauksensa sisältöä tai perua tilauksensa 48h ennen sovittua palvelun toimitusajankohtaa. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista veloitetaan 50%.

Uninen siili pidättää oikeuden perua varattu palvelu asiakkaan täyttämän taustatietolomakkeen perusteella. Peruutustapauksessa Uninen siili palauttaa asiakkaalle palvelupaketista maksetun hinnan.

Reklamaatiotilanteissa asiakkaan tulee ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan mahdollisimman pian sähköpostilla tai puhelimitse. Virheellinen palvelu pyritään ensisijaisesti korvaamaan suorittamalla palvelu uudelleen tai vaihtamalla se Unisen siilin vastaavaan palveluun. Reklamaatiotilanteissa Unisen siilin korvausvastuu on enintään palvelusta maksettu hinta.

Uninen siili ei ole vastuussa perheen tekemistä valinnoista ja niiden mahdollisista taloudellisista, oikeudellisista, henkisistä, terveydellisistä tai sosiaalisista vaikutuksista. Lapsen turvallisuus ja uniympäristön turvallisuus on aina vanhempien tai muun huoltajan vastuulla. Asiakas ymmärtää myös, että unikoulun johdonmukainen toteuttaminen on ehdottoman tärkeää onnistuneen lopputuloksen saavuttamiseksi.